Top 3

Jag har fått lite bloggtorka så jag tänkte testa att göra en ny rubrik/kategori. Som ni ser heter rubriken top 3 och vad den kommer handla om är helt enkelt om saker som jag gillar just nu. Det kan handla om allt möjligt, från mat till kläder till uppleveser och händelser! Tänkte försöka att göra en top 3 i veckan så får vi se hur det går! Hoppas ni gillart! ♥

1. Loka crusch hallon har kommit att bli min drog! Så himla god och uppfriskande! Synd dock att den inte är lika nyttig som en vanlig loka som jag heller inte är så förtjust i. Alldeles för mycket kolsyra och alldeles för lite smak enligt mitt tycke. Men tumme upp för min nya drog med fruktig smak av hallon! 

2. Från ena drogen till den andra är espresso house chailatte en stor favorit! Tar alltid en chailatte när jag tar en fika på stan! Måste dock vara från espresso house då andra ställen inte kan göra den i närheten så god.
3. Och såklart att våren har äntligen kommit så att jag har kunnat inviga mina nya Nikes! 



Kom ihåg mig?