Prints





Förra helgen var jag och pojkvännen på Ikea för att titta på en förvaringsmöbel till vardagrummet! Det blev som vi har kikat på tidigare innan en egen kombination ur serien bestå! Det blev dock en större kombination än tänkt som nästan tar upp hela väggen! Det blev super snyggt iallafall, kan lägga upp några bilder på det imorgon! Nu när det är på plats så har jag börjat kikat runt på decorationer och tavlor som ska stå på och över "bänken" Hade tänkt beställa prints från Sealoe men efter att ha kollat runt på nätet har jag hittat flera ställen som säljer snygga prints! Några favoriter ser ni ovan! Måste säga att Sealoe har snyggast prints men de är också dyrast. Några andra sidor som också säljer prints har ni här → imso.comNordicdesigncollective.seRum21FavoritdekorFyndiqZazzle.se
 
 
 
 

Åh, vilka fina prints. Måste också skaffa mig några stycken tror jag! :)

Svar: Jaa! Det är ju så snyggt! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?