Best of 2014

En liten kortfattad sumering av mitt 2014 kommer här! 2014 har faktiskt varit ett väldigt bra år för mig! Mycket har hänt och förändrats till det postivita! Hoppas 2015 blir lika bra om inte bättre!
Körkört - I slutet av november 2013 började jag med mitt körkort! Jag började övningsköra lite lätt och i efter jul började jag ta det lite mer på allvar. Jag övningskörde och pluggade ihjäl mig och den 15 april klarade jag min första skrivning och den 16 klarade jag min första uppkörning och därmed fick mitt körkort!
Studenten - Fredag den 13 juni tog jag studenten. Studentveckan var en de roligaste dagarna jag har haft! Underbart väder varje dag, sena utekvällar, underbara vänner och onyttigt mycket dricka och skräpmat, kan inte bli bättre! Studentdagen var helt underbar. Har nog aldrig varit så lycklig i hela mitt liv, en sån lättnad, glädje och lite sorg trots att jag hatade skolan! Vilket lyckorus!
Flytta hemifrån - Sista veckan i april fick vi nycklarna till min och pojkvännens alldeles egna lägenhet! Vi helrenoverade hela lägenheten och i mitten av juni efter min student flyttade vi in!
Sommarjobb/Säsongsjobb - Efter studenten fick jag sommarjobb på kyrkan och fick sedan förlängt till den 17 september och blev då säsongsanställd istället.
Hundvakt på obestämd tid - För mer än en månad sen så fick jag och min pojkvän förfrågan om vi kunde vara hundvakt åt Totte för en vecka. Totte är fortfarande kvar och stortrivs här och det ser ut som att han kommer att stanna kvar yttligare en tid framöver!

SV; kan tänka mig att det kan bli så, får försöka komma ihåg att den finns haha :-D




Kom ihåg mig?