My new hair extensions

I måndags kom ett paket som jag har väntat lite mer än en vecka på! I min brevlåda låg nämligen ett paket från Bellami direkt från USA med ett clip on set i! Har sån underbart snäll pojkvän som har beställde detta till mig som en lite för tidig alla♥dags present! Håret är double drawn vilket betyder att håret är tjockt ända från tränsen till topparna. De flesta märkena säljer hår är singeldrawn vilket ger en mer uppklippt look och "stripigare" toppar Håret är helt äkta remy människohår och kan alltså stylas precis som ditt eget. Jag beställde det "minsta" setet vilket är 120g och 45cm långt i färgen dirty blond. Färgen passa mig och smälter in faktiskt helt perfekt så jag slapp färga och hålla på! Har totalt använt dem 3 gånger och än så länge är jag supernöjd! 



Kom ihåg mig?