To-Go Jars

 
Från Lagerhaus.
Denna helg har varit underbar! I fredags åkte jag, fästmannen och hans föräldrar hemifrån kl 7 på morgonen till Gekås i Ullared! Kl halv 11 var vi framme och kl halv 4 var vi på väg hem igen! Gu-va stort det var och vad mycket prylar det fanns! Allt från hygien, smink, kläder till heminredning, elektronik, leksaker, hund/katt/häst, hobby och fritid, växter och mat! Det blev en hel del grejer iallafall! Mest heminredning och julsaker, ska fota lite av grejerna som jag köpte och lägga ut senare! Allt som allt gick det hela på 6500kr... tror jag att det var iallafall! Dagen där på, bjöd vi hem svärföräldrarna, Linus syster, hennes man och barn på en middag och spelkväll! Det blev en mycket trevlig kväll med många skratt långt in på natten! Igår blev det helt enkelt bara en slappardag, välbehövligt dock! Hämtmat, serier, mys med världens bästa, läsk och godis och hela köret!
Idag har varit näst intill lika slapp! Har inte gjort mycket alls. Ska väl försöka få någonting gjort och laga lite mat tills älskling kommer hem från sin träning! Hoppas ni har haft en lika lyckad helg som jag har haft! ♥

Gott!




Kom ihåg mig?