Jackan

Åh nu har min höstjackan som jag har beställt från Bubbleroom kommit för att hämtas! Hoppas den passar, tycker den är så himla snygg! Påminner faktiskt lite en barbour, men till en 4-del av priset! Egentligen är det kanske lite väl sent att köpa en höstjacka nu men jag ju har inte hittat någon i år för än nu! Jag hade först tänkt mig att köpa en kappa men som sagt inte hittat nått inom jackfronten!.. Tänkte använda min gamla vinterjacka från förra året och använda den i vinter igen(bilden till höger) Tycker den är så varm och skön och fortfarande snygg så det känns lite onödigt och köpa en ny. Om ni som jag är sena och ännu inte hittat någon höst eller vinterjacka så har jag lite tips här below! ↓
 
 
 
1. 365/ 2. H&M/ 3. H&M/ 4. STOCKHLM/ 5.Vero moda/ 6. Gant/ 7. STOCKHLM/ 8. Sail racing/ 9. Vila/ 10. Boomerang/ 11. Barbour/ 12. Gina tricot 



Kom ihåg mig?