The christmas circle

Loreal skinperfection// Marc Jacobs klockor 1&2// Nike air force 1// Ritplatta// Guldfynd by Molly// Moroccanoil// Curl secret// Bellami piccolina extension
Eftersom jag och min pojkvän flyttade ihop och skaffade eget i juni finns det fortfarande en del saker som fortfarande fattas i lägenheten så som köksartiklar, förvaringsmöbler och annat! Så i år har vi bestämt oss att önska oss saker som vi verkligen behöver och det är alltså saker till lägenheten. Inte super kul men det är absolut nödvändigt! Men om jag hade kunnat önska precis vad jag hade velat ha till mig själv så hade detta ovan var det! 
 

fina saker :D

Svar: Kul att du gillat! (:
My Fransson

Åhh är också sugen på en sån där automatiskt locktångs-grej haha. Har du provat den nångång?

Svar: Nej jag har inte testat den men den verkar ju vara super smart och bra!! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?