L♥ve

Eftersom det är min pojkväns födelsedag idag så vill jag tillängna detta inlägg till honom! Han tittar in på min blogg någon gång ibland så det kanske blir som en liten överraskning nästa gång han tittar in hihi! 
Idag har vi varit tillsammans i 2 år, 2 månader och 11 dagar för att vara exakt! (ladda precis ner en app för att räkna ut exakt haha) Och de har varit de absolut bästa dagarna i hela mitt liv! Visst vi har haft våra ups and downs precis som alla andra förhållande men utav det har vårat förhållande bara vuxit och blivit starkare och starkare! Jag skulle aldrig kunna byta ut någon eller något mot min Linus, han är det bästa som har hänt mig och jag vet abslout inte vad jag skulle göra utan hans kärlek! Han gör mig lycklig varje dag, han finns alltid i mitt huvud! Jag vill alltid göra han glad och lycklig, det är det som jag absolut prioriterar allra högst Han behandlar verkligen mig som en prinsessa och jag vet så väl att han alltid vill ge mig det bästa av allt! Jag har aldrig träffat en så omtänksam och genomsnäll person förut! Han är verkligen perfekt och allt jag vill ha! ! Vårat förhållande blir bara starkare och bättre för varje dag som går och mina känslor blir bara djupare för denna man. Jag älskar honom med hela mitt hjärta! ♥



Kom ihåg mig?