This weekend

Bilder från i lördags.
Har verkligen haft det super mysig helg med både pojkvännen och mina tjejer från Finspång! I Fredags åkte jag till Finspång för att träffa mina barndomskompisar, väldigt länge sen vi sågs så det var roligt att träffas igen. Det blev bl a mycket tjejsnack, lets dance och pizza! Igår mellomys med älskling, mysigt trots urdåligt mello!... Och idag söndag har jag och älskling gjort lite annat bl a annat firat älsklings systers barn som har fyllt och fyller år inom de närmaste dagarna. Flickan Nicole fick en tur på stan med fika och shopping och grabben Jayson fick ett radiostyrt flyplan! Båda presenterna blev mycket uppskattade! Även jag fick med mig lite från stan, två tjocktröjor inhandlades! Mycket behövligt kan jag lova! Hoppas att ni har haft en fin helg, lika bra som min så hörs vi imorgon fina ni! ♥

Åh mums! Bästaste chokladen (eller ja en av dem) och jordgubbar - kan ju inte bli mycket bättre!

sv: De är helt jäkla underbara kan jag lova!!
KRAM

Så mysigt och gott!

Svar: Jaa absolut! (:
My Fransson

Gud så gott! Vill du vinna ett valfritt bikinisett från To die for, så får du jättegärna vara med och tävla i min blogg, http://glossfashion.com/jonnadahl/2014/03/11/vinn-valfritt-bikiniset/
ha en fin vecka! <3




Kom ihåg mig?