HAPPY FRIDAY

 
Åh vilken underbar dag jag har haft så här långt! Började skolan kl 8:20 imorse med ett prov som jag har knappt tränat på alls, har i stort sätt bara läst igenom papprena ett par gånger. Men det gick förvånadsvärt mycket mycket bättre än vad jag trodde! Efter provet fick vi sluta för dagen så direkt när jag kom hem och lämat av väskan gick jag ner till körskolan och gjorde några teoritester, vilket inte gick lika bra denna gång. Kan nog bero på att jag inte hade käkat eller druckit på hela dagen. Första målet och drickbara jag tog var lite senare efter jag hade kommit hem från körskolan vid klockan halv 4... Inte alls bra att jag har börjat slarva med maten.. Efter teoritesterna satt jag mig på balkongen och solade i den varma solen, riktigt skönt, härligt och vårigt med spotify listan på! Nu sitter jag hemma hos min pojkvän och väntar på att han ska komma hem från sin fotbolls träning, innan hans träning åt vi gott, Grillat kött, klyftpotatis, aioli och sallad! Mums!
Hoppas ni har haft såhär långt en bra fredag ni också så hörs vi mer senare igen! ♥



Kom ihåg mig?