Friday night

Så här är jag klädd idag. Nya jeans från Gina tricot och ny cardigan från Bikbok.
Hej på er! Det blev tyvärr ett väldigt sent inlägg men bättre sent än aldrig förhoppningsvis! Kom hem fär dryga timmen sen efter att ha spenderat hela min eftermiddag och kväll i Finspång, min hemort! Det blev en fika först hos mormor, alltid lika trevligt och sedan resten av denna kväll har jag umgåtts med mina pinglor! Synd bara att inte du Lollo kunde vara med! Saknar dig massor och hoppas du har det bra i USA. Skulle ju ha visat mina nyinshoppade kläder men det får blir imorgon istället! Ovan är iallafall två av de nya plaggen, jeansen och cardiganen! Älskar verkligen jeansen, sitter som en smäck! High waiste och super stretch, precis så jag vill ha dem! Så sköna, känns som ett par tights typ. Fick även en liten crush för den långa cardiganen så även den fick också följa med hem, älskar den! Aja resten får ni se som sagt imorgon för nu är det verkligen dags för sängen, känner också som jag håller på att bli sjuk så lite sömn skulle väl vara bra nu tror jag! Hoppas att ni har haft en fin fredag fina ni så kommer fler inlägg imorgon! Nattinatti!
 

snyggt!

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson




Kom ihåg mig?