Work hard

Inspireras av VS träningsbilder och deras SÅ snygga träningskläder!
Ursäkta mig för tråkiga inlägg idag. Det har varit så mulet och grått väder hela dagen så det gick inget bra att fota dagens klädsel.. Hoppas det är ljusare och klarare imorgon! Hörde precis nyss att det har börjat snöa ute.. Jippi eller inte, jag som hade sätt fram mot ett snöfritt januari!.. Idag invigde jag iallafall årets första träningpass! Det blev 3,2 km på löpbandet och sedan ben och rumpövningar! Börjar lite lugnt så tappar jag sedan upp det steg för steg. Vill verkligen lyckas den här gången! Men med lite vilja så ska det gå! ♥

sv: Åh! Det var SÅ otroligt gott!

bra träningsbilder =)

Svar: Kul att du gilla dem (:
My Fransson

Behöver också bli lite inspirerad!

Så härligt att kolla på träningsbilder/kläder, man blir så peppad och bara längtar tills man får köra igång!! :) Håller med om snön.. Jag vill också ha snöfritt! Men men, är det vinter så är det! Ha en trevlig helg! :)

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur, skulle vara jättesnällt av dig! Tar inte ens en minut, skulle uppskattas väldigt mycket :) http://www.zoozoo.com/foto/52c942b20bb4219e447d7f34 (länk finns på min blogg också)

Svar: Jaa visst är det (:
Jaa eller hur!...
Tack detsamma, ska kolla in tävlingen (:
My Fransson

Härlig inspo :)

Svar: Jaa visst! (:
My Fransson

Träning är så bäst! ;)

Svar: Självklart! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?