Wednesday look

Vill få fart lite på bloggen igen så idag fixade jag till mig lite hyfsat. Känner mig fortfarande lite krasslig så det dröjer väl inte allt för länge innan drar på mig mysdressen igen hehe! Idag är jag som sagt ledig från skolan men det hindrade mig inte från att gå upp tidigt iallafall. 7:15 var jag uppe imorse, hade körlektion 7:45 och den gick bra! Vi förbereder oss nu för att inta statstrafiken! Så idag åkte vi runt hageby och tittade och läste av skyltar osv. Det blev lite rörigt i början men det gick bra! Om en stund ska jag käka middag och sen ska jag och älskling kanske jobba lite i massagelokalen, måla och lite sånt! Vi hörs senare fina ni! ♥

du är så söt!

fina bilder

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

Snygg kombination :)

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

Sv: Tack, den är från VeroModa :)

Fin du är!

Svar: Tack detsamma! (:
My Fransson

Fin outfit! Var kommer tröjan och halsbandet ifrån?

Vad kul att du ska börja köra i stadstrafik snart, jag håller på med det nu. Lite rörigt men väldigt kul! :))

Svar: Tack det är från Hallbergs guld (:
Jaa absolut! (: Jaa vad roligt, förstår det! (:
My Fransson

Sjukt fin du är, och grym outfit!

Svar: Åh tack snälla (:
My Fransson

Åh snyggt halsband!

Svar: Åh tack så mycket (:
My Fransson




Kom ihåg mig?