Valentine's day pesents

 
Nu är det inte många dagar kvar till alla hjärtans dag. Själv har jag inte bestämt så mycket mer än att mysa med min älskling och kanske gå på bio och se någon bra film. Här är litet kollage på lite alla hjärtansdags presenter! Tyvärr är jag helt pank så jag kommer tyvärr inte kunna ge någon present till min älskling. Alla pengar måste ju gå till körskolan tråkigt nog... Men bion kommer jag iallafall bjuda på.
Hoppas ni har haft en skön fredagkväll så hörs vi senare fina ni! 

vad mycket fint!

Svar: Kul att du gillat (:
My Fransson

Super bra tips på presenter, nu fick jag fler idèer till alla hjärtans dag!

Svar: Åh vad roligt att höra! (:
My Fransson

bra presenter ^^

Svar: Kul att du gilla det! (:
My Fransson

Härligt!

Svar: Jaa eller hur (:
My Fransson

är så anti gulligull man kan bli men är ändå en sucker för alla hjärtans dag typ? vet inte hur det går ihop menmen, älskar kimonon!

Älskar den där siden-morgonrocken! :)

Svar: Jaa visst är den fin! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?