SPA

 

 

De flesta bilder tagna från google.
Jag fick världens underbaraste julklapp av min älskling som vi var bokade för idag, en dag på spa med bubbelpool, bastu, frukt&juice, en valfri behandling och tillsist lunch! Jag valde en body scrub behandling och min pojkvän valde en ansiktsbehandling! Vi började med att koppla av i bubbelpoolen och efter en timme så fick älsklings sin behandling och en efter halvtimme var det min tur. Gud så skönt det var! Så avkopplande och lugnande! Det kändes verkligen som en bra start på 2014! När vi var klara med våra behandlingar gick vi till restaurangen och fick lunch, Limekycklingfile, bakpotatis, kokta grönsaker och rödvinssås tror jag att det var. Det var super gott! Som sagt en bra start på 2014, nästa vecka börjar vi på riktigt! Inget godis i veckor och träning. Bästa att passa på nu då den här helgen och fetta lite, gjorde nyss efterätt, varma päron med after eight blev det! Muums!

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

Svar: Jaa det var super härligt! (:
Kramis!
My Fransson

men vad underbart!!

Svar: Jaa Gud ja! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?