Skincare

När man har smal plånbok så får man nöja sig med budget men bara för att det är billigt behöver det ju inte vara dåligt! Efter spat i fredags stanna vi till på Dollarstore innan vi åkte hem och jag fyndade dessa hudvårdprodukter. En kroppsskrubb, en ansiktsskrubb, ett/en kroppssmör/hudkräm och en hårinpackning. Allt detta fick jag för under 100 lappen! Jag har köpt denna serie förut och jag tycker faktiskt de är väldigt bra för att vara billigt. Skrubbarna avlägsnar döda hudceller och gör en mjuk och len. Hudkrämen eller kroppssmöret som det så fint står har en mjuk skön konsistens och är väldigt dryg utan att vara tunn. Hårinpackningen gör såklart håret mjukt och lent men ska användas vid varje tvätt för bästa resultat. Ett stort + för alla dessa produkter är att de också doftar himelskt gott!
 

re: Ja! fin blogg:)

Har också dessa produkter, luktar himmelskt!

Svar: Jaa visst gör dem! (:
My Fransson

Underbart att unna sig en hemmaspa-kväll :) Just nu använder jag lumenes senaste serie, underbart. :)

Svar: Jaa absolut! (: okej det är något jag kanske ska testa (:
My Fransson

Vet du om de finns någon annan stans än Dollarstore? :)

Svar: Nae faktiskt inte... :/
My Fransson




Kom ihåg mig?