PUT A FAKE SMILE ON

Fy vilken dag det här har varit! Känner mig inte alls kry ännu och skolan gick så himla segt idag! Kändes som om jag var i narkos hela skoldan. Skulle ha stannat hemma en dag till och vilat ut mig känner jag. Idag var det tänkt att jag skulle plugga efter skolan men jag får se om jag orkar med det, först tänkte jag iallafall vila en liten stund. Senare har jag körteori vid halv 6, känner mig inte alls sugen på den alltså med det är ett måste! För att göra detta negativa inlägg lite ljusare så har jag faktiskt fått ett paket från H&M idag! Yeey, visar senare vad som var i! Hoppas ni har haft en härlig torsdag än så länge, bättre än min iallafall! Hörs senare! ♥

- Ja verkligen, super nöjd!! Kram

fina bilder! varifrån är klädhängaren/stången? :)

Svar: Tack (: Ikea! http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60179434/
My Fransson

Sv: Tack! Åh dem svarta är så himla fina! Tänkte köpa men min storlek fanns inte tyvärr. Jag kan tänka mig det, men dem är så fina så det är det värt! ;)

Tack, vi är jättenöjda! =)

Vilken fin bloggdesign du har, är det du som gjort den?

Svar: Förstår det! (: tack, nej det har jag faktiskt inte gjort (: det finns en länk högst upp på sidan ,där man kommer till designern (:
My Fransson

Fina bilder!! :)

Svar: Åh tack så mycket! (:
My Fransson

Vilka fina bilder :D

Svar: Åh tack snälla! (:
My Fransson

Superfina! :D

Svar: Tack! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?