New in - jewellery

                           
 
Var en sväng på stan med systern igår för att hitta något nytt smycke till gårdagens fest och detta fick jag med mig!
Förlåt tyvärr blev det ingen mer uppdatering igår! Det blev så himla stressigt mot slutet innan jag skulle iväg. Igår var en toppen kväll! Hade hur roligt som helst, förkrök och sedan utgång med klassen och lite annat folk! Verkligen en lyckad kväll måste jag säga! Imorse vaknade jag seg och bakis men nu mår jag mycket bättre. Jag sov bara 4-5 timmar i natt så jag kommer nog somna tidigt ikväll skulle jag tro. Hoppas att ni har haft en fin helg fina ni så hörs vi senare igen! 
 

Superfint halsband! :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

såg på Amandas blogg att du gillar todiefor bikinisarna, tävla om en på min blogg!
kram :)

Svar: Åh Jaa det gör jag gärna! (:
My Fransson

Sv; Men visst är dom det! :)

Tack snälla du :)

Mycket fin shopping där! (Y)

Fint!!

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Fina saker!

sv: Tack så mycket :)

Fint! Älskar halsbandet :)

Svar: Jaa visst var det! (:
My Fransson

Fia

Å, vilket snyggt halsband :)
Titta gärna in på min blogg <3

Svar: Tack så mycket! (: Javisst! (:
My Fransson

snyggt halsband! <3

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?