New in - Bikini

Joo jag vet att det är fortfarande vinter med jag kunde inte hålla mig! Beställde hem världens finaste bikini för några dagar sen och idag kom den i brevlådan! Den satt verkligen jättefint på och är super bekväm. Man skulle faktiskt kunna ha överdelen som en vanlig bh eftersom tyget var så mjukt och skönt. Tänkte beställa hem de liknande underkläderna också som jag visade i ett tidigare inlägg! Jag är supernöjd! ♥
 

Så jäkla snygg assååå! :D

Svar: JAG VEET! :D
My Fransson

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

snygg!

Svar: Jaa eller hur! (:
My Fransson

Ida

Så snygg!

Svar: Jaa visst är den! (:
My Fransson

Åh vad fin!

Svar: jaa visst var den! (:
My Fransson

Har också klickat hem den bikinin, så snygg! :)

Svar: Det gjorde du rätt i! Den är sjukt snygg, sitter underbart fint på också! (:
My Fransson

Har också fått hem min :) sååå snygg och tyckte också den satt väldigt bra på! Tycker också överdelen kan passa lika bra som festtopp till typ en högmidjad kjol, får kanske bli en till likadan ;)

Svar: Åh vad roligt! Jaa eller hur, helt underbar! (: Haha jag har faktiskt tänkt likadant haha! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?