My weekend

Min helg har varit jätteskön! I fredagskväll var jag och min älskling hemma hos mig och myste. Vi såg på film tillsammans med min päron och åt mycket gott! Igår var vi hos älskling istället och då körde jag upp dit och det gick verkligen superbra! Hemma hos älskling åt vi gott och senare på kvällen tittade på film och åt godis, standard typ men man tröttnar aldrig på det haha! Idag har vi varit hos älskling på dagen tills det var dags för hans träning. Då passade jag på att övningsköra med pappa och det gick också jättebra! Jag körde en rätt lång sväng innan vi åkte hem igen. Känns skönt att kunna åka ute på vägarna nu istället för att bara köra runt runt ett litet område. Imorgonbitti har jag körning igen, hoppas det går lika bra då! Hoppas att ni har haft en fin helg fina ni! ♥

Sv; Det var det med! :)
Vilken fin tröja!

åh va fina bilder, älskar tröjan!:D

Svar: Åh tack så mycket (:
My Fransson

Fin!

Sv: Vist är den!
Kram

Riktigt snygg tröja!!

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Vad härligt!

Svar: Jaa (:
My Fransson

Fin

Svar: Tack snälla (:
My Fransson

Så fin tröja!

Jag har just nu frågestund och skulle bli superglad om du ville slänga in några frågor? :)

Svar: Tack så mycket! (:Okej (:
My Fransson

va snygg tröja :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?