Midmorning

Idag Onsdag gick jag upp tidigt vid 7:15 för att fixa iordning mig lite för min körning med körskolan som jag trodde att jag hade 7:45 men som jag väl märkte när jag kom ner att jag inte hade.. Jag brukar alltid köra första passet på morgonen varje måndag och onsdag men denna gång hade jag bokat in passet 8:30. Men det löste sig iallafall när jag kom ner, jag gjorde ett körteoristest i väntan på min tur. Iallafall så gick körning as bra idag! Körde för första gången i stadstrafik med! Nästa gång ska vi byta område för lite svårare stadstrafik. När jag hade kört klart fortsatte jag med körteorifrågorna på datorn på skolan och satt där 1 timme och 40 minuter till. Känns väldigt hurtigt utav mig! När jag var hemma vid 11 igen tog jag en promenad med Vilgot (vår hund) och när vi var hemma igen fixade jag iordning en björnbär och hallon smoothie. Och nu så sitter jag här! Vid 4 kommer min pojkvän efter jobbet och hämtar mig för idag ska vi vara hos honom. Tills dess ska jag vara ännu hurtigare och göra skolläxor!

Men så gott!

Svar: Jaa absolut! (:
My Fransson

Vad smasktigt och vilka vackra naglar=)

Svar: Jaa! tack så mycket! (:
My Fransson

Fin blogg du har! :)

Det hade varit jätte kul om du ville vara med i min Veckans blogg tävling! :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Så goooottt med smoothies :) Jättefina naglar också :3

Svar: Absolut! Tack så mycket (:
My Fransson

fin blogg;=)

sv:joo me too!!:=)

snygga naglar !

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?