In my pyjama shorts

Stickad tröja - Gina tricot Shorts - Cubus
Sådär då är man gjort i ordning sig och rummet är snart färdig städat! När jag är helt klar ska jag ut och övningsköra med pappa, idag blir det att träna på att starta i uppförsbacke! Efter det ska jag vidare till min älskling, idag ska vi vara barnvakt till hans systers barn!

Himla mysiga bilder!

Svar: Åh tack så mycket! (:
My Fransson

Snyggt håret blev! :D

Svar: Tack så mycket! :D
My Fransson

Härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Så fina!

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

men gud va söt du är! fin pyjamasen var.

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

sv: bareminerals finns att köpa på kicks :D

Svar: Okej tack så mycket! (:
My Fransson

söt!

Svar: Tack så mycket fina du! (:
My Fransson

Vad söta de var :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Vad fin du är!

Svar: Åh vad snällt av dig! Detsamma! (:
My Fransson

Så söta och så fin du är :)

Svar: Tack så mycket! Åh vad snällt sagt av dig fina du! (:
My Fransson

Vad fint!

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

fina pyjamasshorts. Har liknande fast i rosa. Hehe :)

Svar: Åh tack så mycket! (: hehe låter fint det! (:
My Fransson

Snyggt!

Svar: Tack! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?