H&M Wanties

                 
 
 
                       
 
             
                   
 
                          
Jag fick ju syn på en ursnygg bikini från H&M igår som jag är sugen på att beställa men att bara beställa en bikini känns lite tråkigt, så idag gick jag genom hela deras hemsida och plockade ut mina favoriter och gjorde ett kollage av det. Tror jag ska lägga en liten beställning lite senare! ♥   

Tack så mycket!! Vilken fin blogg :))

väskan skulle jag otroligt gärna vilja ha

Svar: Jaa den är jättefin och den kostar endast 199kr ! (:
My Fransson


Superfin blogg!

Jag har en youtubekanal där jag lägger upp videos om mest skönhet och smink:
www.youtube.com/lilomiloblogg

kramar

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

svar: ja visst är dem!! Xx

Va snygga grejer :) Du har väldigt fin blogg dessutom :)

Svar: Jaa eller hur (: åh tack så mycket! (:
My Fransson

V Ä S K A N

Svar: Eller hur!! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?