GT - Spring news

 


 Gina tricot har kommit in med sina vårnyheter och jag kan säga att jag gillar mycket av det! Jag var nämligen på stan idag och kom hem med två plagg från detta kollage! Dessa får ni se imorgon och även ett annat inlägg där rubriken kommer att lyda; Nytt år nytt hår! Men det får ni som sagt se imorgon! ♥

Så mycket fint!

sv: Redigeringsprogrammet som jag använder är Photoshop CS5! :)

Jävligt snygga plagg! :) Kram

Svar: Jaa visst är det! (:
My Fransson

Vad snygga! :D

Svar: Jaa eller hur (:
My Fransson

Snygga! SJälv vill jag ha den första rosa tröja

Svar: Jaa den är jättefin! Köpte faktiskt en sån fast i vit igår, funderar på att köpa den rosa också! (:
My Fransson

Fint med pastellfärger!

Svar: Jaa visst är det!
My Fransson

Fina :)

Svar: Jaa visst var dem! (:
My Fransson

- åh tack så mycket!

Åh älskar att vår kläder börjar komma in i butikerna redan!

Enkelt men oj så snyggt

Svar: Jaa absolut! (:
My Fransson

Älskar vårens färger!

sv; tack så mycket :)

åh allt var ju superfint!! måste kika in! :D

Svar: Jaa jag blev också imponerad på deras vår nyheter! (:
My Fransson

Mycket snyggt!

Svar: Jaa visst! (:
My Fransson

så söta färger!




Kom ihåg mig?