Greyscale

Min älskling kom hem till mig lite senare idag och eftersom han hade min kamera hos sig så hann jag inte fota dagens klädsel i dagsljus där av lite sämre bilder. Klockan har blivit kväll och jag har suttit i stort sätt framför datorn hela dagen och läst bloggar så nu är det väl dags att ägna min tid till min pojkvän som är här och ligger i min säng brevid mig. Hoppas ni får en fin kväll mina läsare! ♥

sv: tack så mycket!!

sv: tack fina du!

Tack! =) Ja jag föll för storleken och att den är i skinn, eller skinnimitation!

Fina du <3

Superfin blogg!

Jag har en youtubekanal där jag lägger upp videos om mest skönhet och smink:
www.youtube.com/lilomiloblogg

kramar

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

Snygg outfit och fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

fint!

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson




Kom ihåg mig?