Budget outfit


Blev helt kär i denna kimono från Cubus som är nedsatt till ynka 149kr och bestämde mig för att göra en outfit och utan att tänka på det så blev det till en budget outfit! Bra va? Älskar låga priser! Jeansen är de som jag tipsade om igår och finns att köpa för 299kr på Gina tricot. Väskan kostar ynka 199kr, 16-pack ringar får du för 49kr, och linnet för 99kr, detta hittar på du på H&M!
 

snygg outfit!:D

Svar: Kul att du gilla den! (:
My Fransson

underbar väska :)

Svar: Jaa eller hur! (:
My Fransson

va snygg outfit!

Svar: Kul att du tyckte om den (:
My Fransson

men så fint !

Vad fin blogg! :)

Du får gärna kika in på min blogg och vara med i min Veckans blogg tävling! Hade verkligen varit roligt! :)

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

snyggt

Svar: Roligt att du gillat (/
My Fransson




Kom ihåg mig?