ALL BLACK

 
 Ny t-shirt - Gina tricot
Idag hade jag dålig fantasi så det blev en hel svart klädsel. Som vanligt dåligt med ljus därmed dåliga bilder.. Hade även lite brottom med att hinna med allt idag så det blev inte så många bilder heller. För ca en timme sedan satt jag i bilen med pappa och övningskörde. Det gick bra trots snö och halka. Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän, vi har hela lägenheten för oss själva idag så det ska bli super mysigt! Hoppas ni får en fin kväll fina ni! ♥

Kikar in och skriver Hej :)
Fin blogg!! kika gärna in hos mig med!! :)
Mvh / Sofi

Halsbandet ser fantastiskt ut! :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Åh vad mysigt att få vara med killen!

Svar: Jaa absolut! (:
My Fransson

Jättefin bild på dig!

Svar: Åh tack så mycket (:
My Fransson




Kom ihåg mig?