This mondag morning

              
Denna måndag morgon vaknade jag vid klockan 10! Struntade i skolan idag, blev så himla förbannad igår innan jag gick och la mig. Halva min powerpoint, dygt 20-30 sidor som jag skulle redovisa idag råkade raderas.. Hela gårdagens kvälls arbete bortkastat, känns ju sådär kan jag ju säga. Så idag bestämde jag mig för att försöka göra detta till en bra måndag ändå så jag starade dagen med ett träningspass i rummet med olika, rump, ben och magövningar, känner på mig att jag kommer få en väldig träningsvärk imorgon! Tog en dusch efter det och gjorde mig en smoothie som återhämtning. Jag har även ringt sjukvårsupplysningen för lite personal stuff och nu sitter jag här och har precis hällt av kokvattnet till broccolin. Jag har precis lagat mig en sen lunch eller middag som ska bli SÅ god att äta! Hoppas ni har haft en skön helg och en bra början på denna måndag! Vi hörs senare fina ni!♥



Kom ihåg mig?