Studentmössan

              
 
Här är den! Min alldeles egna studentmössa! Glädje och lycka är vad jag känner när jag ser den och tänker framåt till studenten! I hela 4 år har jag väntat nu! Jag gick 1 år på ett gymnasie som heter Film och musikgymnasiet och sedan bytte till gymnasiet som jag går på nu, Himmelstalund och fick därför gå om ett år. Hoppas det var värt det för jag hade aldrig bytt om jag visste att Himmelstalund var så dåligt som det är. Aja nu är det dryga halvåret kvar och jag längtar så dant till att äntligen få sluta skolan! Jag tänkte göra en ny kategori som kommer heta Studenten 2014 där jag ni förr eller senare kommer finna allt inom studenten, så som klänningar, skor, förberedelser och annat. Och tillsist så kommer bilder från min egen student finnas där! ♥ 

Kul med studenten!!

Svar: Jaa verkligen (:
My Fransson

Åh vad härligt att ta studenten! Jag har några år kvar, haha..Fin blogg btw!

Svar: Jaa! (: tack detsamma! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?