All black

Tisdagens klädsel.
Hej på er! Började denna onsdag med en körlektion och den gick superbra! Vi hade som en liten tävling när jag körde idag så det var roligt. Imorgon har ska jag köra i rondeller så vi bokade in en dubbellektion.
Idag blir en lika lugn dag som igår men med lite mer att göra. Jag ska bland annat till medicinskt centrum som jag äntligen har fått tid till. Sen måste jag ta tag lite skolplugg och lite teoriplugg också! Måste blir klar med alla faser! Vi hörs lite senare! ♥

Vad var det för tävling? :)

Svar: Det var en tävling där körläraren "försökte" få mig att åka in på vägar där jag inte får åka och för varje gång jag såg att det var körförbud och tog en annan väg fick jag ett poäng och de gånger jag åkte in på vägar där det var körförbud fick hon poäng (vilket var 0ggr) Lite svårt att förklara hehe. Det var inte så att hon sa till mig att åka in på vägar där det var körförbud utan sa bara vilken riktning jag skulle åka. Så jag fick helt enkelt ta lite mera ansvar och ta beslut själv vart jag skulle åka! (:
My Fransson

så fint!

Svar: Åh tack så mycket! (:
My Fransson

Det är en riktigt bra övning! :)

Svar: Jaa absolut! (:
My Fransson

F.

Snygg outfit!

Svar: Tack så mycket!(:
My Fransson




Kom ihåg mig?