The perfekt Christmas dress

Hoppas ni andra haft en bra julafton med många skratt och julklappar haha! Själv hade jag en hur mysig, rolig och fin julafton som helst! Jag och pojkvännen firade jul hos min mamma och pappa vilket jag har gjort nästan varje år enda sedan jag var liten! Hemma hos mamma och pappa var även mormor, mina två farbröder, min bror och hans flickvän och dotter och min syster och hennes pojkvän! Det blev som sagt en mycket lyckad kväll med god mat, kalle anka, julklappar och julklappslek! Var hemma efter tolv och slockna direkt när jag kom hem! Idag har vi käkat och druckit glögg hos svärföräldrarna och imorgon blir det nog en dag på stan på mellandagsrean! God jul på er fina!  
 

Fin blogg! Kolla gärna in min :)

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Så fin! :)

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

fint

Svar: Tack (:
My Fransson

Fin jullook :)

Svar: Tack så mycket (/
My Fransson

Åh va fin du är!

Svar: Åh tack snälla! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?