Some X-mas home decoration

Lite bilder på hemmet från de senaste dagarna, dock i olika kvalitet.
Vilka fullspäckade dagar det har varit så här långt! I lördags hämtade jag mormor som bor utanför stan för en shoppingdag på stan såhär innan jul! I söndags var jag och pojkvännen och köpte julgran och igår tog vi in den och klädde den fin! Igår hann jag även att städa hela lägenheten, baka pepparkaksmuffins och sedan julbada Totte som nu är ren och fin! Idag på dan åkte jag iväg för att fira mormor som fyller år idag och bara en liten stund efter att jag kom hem så åkte vi väg igen för att fira jul med pojkvännens släkt och nu är jag precis hemkommen från det! Pjuh! Imorgon, självaste julafton blir det väl iallafall lite lugnare! På dagen ska vi åka till pojkvännens farfar och farmor en sväng och hälsa på och efter det blir det julfirande hos mina föräldrar med släkt och vänner! Juldagen ska vi mysa hos svärföräldrarna och mer än det har jag ännu inte planerat! Detta är alltså anledningen varför jag inte har bloggat nått de här senaste dagarna, har inte hunnit helt enkelt. Men jag är glad ändå över att jag hann skriva ett inlägg innan julafton, kanske inte världens roligaste blogginlägg men det är de jag kunde åstakomma på denna korta tiden jag fick över! Nu tänkte jag ta en dusch innan jag går och lägger mig, kommer sova gott i natt kan jag lova er! Godnatt och God jul! ♥

gud så fina bilder och vilka muffins!! Såg riktigt goda ut :)

Svar: Åh tack så mycket! De var supergoda också! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?