Boxing day

 
Hej på er! Hoppas ni har en fortsatt bra jul! Jag haft och har det iallafall! Idag precis som de senaste dagarna har också varit fullt upp. På dagen var jag och min pojkvän på stan och tittade lite på mellandagrean. Blev inte alls långvarit men fick med mig några toppar, smycken och ett par jeans iallafall, kan göra ett inlägg om dem och om vad jag fick i julklapp imorgon! Efter shoppingen åkte jag hem till mamma och pappa och träffade min halvbror, hans flickvän och deras barn som fick sina julklappar! Köpte en supersöt klänning till flickan och en jättesöt blå body med krage och rödprickig fluga och till ett par blå velourbyxor! Så sött! Efter det följde mamma och pappa med hem till mig för att fika lite. Nu har vi precis käkat en väldigt sen middag och nu blir det slapp i soffan framför tvn hela kvällen! Hoppas ni har haft en fin annandag jul! ♥
 
 



Kom ihåg mig?