Christmas presents & After-Christmas sale

 
Detta är lite av vad jag fick i julklapp! Ett halsband med ett hjärta på 18 karatsguld med en månadssten i som jag fick av min pojkvän! Superfin! Lite hudproduketer som jag hade önskat som jag fick av mamma och pappa. En topp och även ett gratis besök hos hairfree and beauty för spraytanning av min syster! Jag fick även pengar av mormor och mamma och pappa, godis av min bror och mormor. Köksredskap av mamma och pappa - elvisp, gjutjärnsgryta och en köksvåg! Ett presentkort på ögonfransförlängning och påfyllning och även biljetter till Stefan och Krister - brännvin i kikar'n av svärmor och svärfar! Åh ska bli så kul! 

 
Här är det som jag fyndade på mellandagsrean i fredags! Som sagt så blev det mest bas plagg vilket jag verkligen behöver! Topparna fyndade jag på Mq och smyckena på Gina tricot. Favorit Molly Jeansen var det dock ingen rea på men 299kr för ett par jeans tycker jag är ett väldigt bra kap! Sitter som ett andra skin på!
 

Vad fin du är!!

riktigt fina grejer, roligt med shopping :)

Svar: Absolut! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?