Jackjakt - den blåa jackan

Jaha så fuskpälsjackan var inget för mig för detta år i allafall, väntar ju ioförsig på en till fuskpälsjacka men jag har inte allt för höga förhoppningar på den då den är nästan likadan i modellen som den förra. Den verkade rätt tunn också så den kommer nog inte kunna hålla mig varm i så många veckor till heller detta år, men aja jag får se när den kommer på posten ifall den är en "keeper" eller inte!
Så nu är jag iallafall ute på jackjakt igen och letar nu istället efter en dunjacka, de som är lite kortare i modellen och som får gärna vara lite qulitade! Denna ovanför från H&M är min favorit och kostar 699:- Den har allt som jag beskrev att jag ville ha! Tyvärr så visar inte bilden riktigt rättvisa... Jag såg två tjejer som hade på sig denna jacka idag och den satt as snyggt på! Jag måste bara ha den! Tråkigt nog så är den slut i nästan alla storlekar på deras hemsida så jag får väl spana in lite då och då se ifall den har kommit in! Annars är den blåa jackan till höger ett alternativ. Färgerna är de samma, den kommer nog inte sitta lika tight som den figursydda jackan från H&M men den har ändå en snygg passform tycker jag! Den hittar ni på Nelly för en hundralapp dyrare - 799kr




Kom ihåg mig?