Autumn weather

Så här jag ser jag ut denna lördag. Kamera Nikon D3100. 
Denna höstiga lördag spenderar jag med min älskling! Vi vakande upp hos mig efter en mysig fredagskväll hos mig igår. När jag hade vaknat till tog jag mig en skön dusch och sedan fixade mig iordning. Nu är jag hemma hos min älskling. Han tittar på fotboll och jag sitter här och bloggar och läser blogginlägg. Om en stund ska vi käka midddag och sen senare ikväll ska vi och några kompisar till min älskling gå ner och bowla!

Snyggt!

Svar: Tack!
My Fransson

Hej! Jag heter Simone och jobbar på webbtidningen DIVINE MAGAZINE där jag bland annat ansvarar för en modeartikelserie som heter "1 vecka - 7 outfits". Den går ut på att lyfta fram mindre och större bloggares outfits i en idé om att läsaren ska kunna bära alla outfits på en vecka.

Jag undrar därför om jag får din tillåtelse att använda en bild på outfiten i detta inlägg för att kunna lyfta fram din outfit och blogg i månadens nummer av DIVINE MAGAZINE? Om du har några frågor eller funderingar så kan du gärna höra av dig till mig på [email protected].

Hoppas på att få höra ditt svar snart och att du tycker det skulle vara kul att få ha din outfit i vår tidning!

Om du vill vara med ber jag dig svara till min mailadress [email protected] med bilderna från detta inlägg bifogade i mailet.

Ha det bra,
Simone Rylin,
[email protected]
DIVINEMAGAZINE.SE

Svar: Absolut vad roligt och vilken kul ide! Jag skickar bilderna med en gång!
My Fransson




Kom ihåg mig?