autumn leaves

Nikon D3100
Efter jag hade kommit hem från skolan idag gick jag ut på innergården för att testa min systemkamera lite! Det tar lite tid att lära sig alla funktioner och jag har fortfarande mycket att lära men jag måste säga att jag blev faktiskt rätt nöjd med bilderna! Får se om jag går ut och tar yttligare lite kort imorgon med! 
Denna kväll har jag bara tagit det lugnt och myst med min pojkvän vilket jag tänkte återgå till att göra nu!
Hoppas att ni mina läsare har haft en underbar dag!
 

Skitsnygga bilder! :)

Svar: Åh tack så mycket! (:
My Fransson

vackert

Delta gärna på min tävling, där 3 vinner en varsin goodiebag, tävlingen hittar ni på min blogg, och den avslutas imorgon!!

fina bilder

Svar: Tack! (:
My Fransson

Vackert!!

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Gud så vackra bilder! Härligt ljus

Svar: tack så mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?