Nyckelplagg





Check √ - dessa har jag
X- har inte
Här är några få nyckelplagg jag jag tycker är rätt viktiga i garderoben! Finns många som jag inte tog med men jag tog dem som jag tyckte som sagt var viktigast alltså.
1. Spike bh - Har bara dem med "platta" nitar, skulle vilja ha en till med mer "utåtstickande" nitar också!
2. Militärjacka - Har.
3. AA disco pants - Kommer snart ett par kopior hem till mig!
4. Snapback - Något som jag verkligen vill ha!
5. Platforms - Har.
6. Serietryck (eller vad man ska kalla) på tröjor - Har bara den på bild.
7. Boyfriend jeans - Måste ha!

Jättesnygga grejer! :)

Svar: jaa eller hur! (:
My Fransson

Hej!
Jag säljer ett par nya baggy jeans/boyfriend jeans på tradera. Med snygga slitningar!
Gå in och kolla så kan du göra ett fynd :)

http://www.tradera.com/nya-boyfriend-jeans-gina-tricot-stl-34-baggy-ombloggade--auktion_340329_179725183

Ha det bra!
Alexandra




Kom ihåg mig?