_________________________________________________________________________________________________________

     

          
kollage skapat av mig! Lite smått och gott som jag inte skulle tacka nej till!
Nu var det hur länge som helst sen jag uppdaterade bloggen. Tyvärr har min kamera gått sönder och jag kan inte låna min syster kamera så ofta heller då hon har flyttat hemifrån. Tänkte iallafall ta kort på mitt rum sen när jag får möjlighet. Har ju typ fått ett helt nytt rum! 
Denna kväll har jag spenderat med min underbara älskling. Han har tyvärr åkt hem och nu är det inte mycket kvar av denna kväll så det finns väl inte mycker mer att göra än att gå och lägga sig!

Snyggt!

Svar: Tack! (:
My Fransson

Hej! Fin blogg. Allt bra med dig? :)

Var gärna med i veckans blogg, det ända du behöver göra är att kommentera att du är med! :D

Snyggt!

Svar: Jaa verkligen (:
My Fransson




Kom ihåg mig?