_________________________________________________________________________________________________________

                                  

Nu är det verkligen på tiden för mig att jag måste försöka komma igång med träningen igen. Jag tycker bäst om att träna ute men eftersom det är fortfarande snö ute på backen så började jag lite lätt att träna inomhus i mitt rum idag. Självklart vill jag ha en total träning av hela kroppen men det som jag främst kommer lägga tid på är magen, rumpa och ben. Så idag började jag göra squats vilket jag kommer fortsätta med att göra varje dag nu och även träning av mage ska jag försöka göra varje dag. När snön har smält bort och det är plus grader i luften ska jag även lägga till, jogging och powerwalk! Måste även nu börja äta nyttigare och skippa godiset på vardagarna. Nu är jag pepp på ett nyttigare och sundare liv!



Kom ihåg mig?