GT WANTIE



Hittade detta snygga linne på Gina tricot här om dan! Satt verkligen som en smäck och hade en underbart djup rygg! Fanns dock bara i svart och jag är nog lite sugnare på den gröna. Hoppas den kommer in i butik för då slår jag till!

Snygga!

såå himla snyggt linne!!

sv; Vad gullig du är tack!!

supersnygga!! har de funnits på hemsidan alltså? :)

Svar: Jaa visst är dem! Jaa de finns fortfarande på hemsidan men bara i ett fåtal storlekar kvar... http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/linnen/ccollection-ctanktops-p1.html#product_163632 Finns även i butik! (:
My Fransson

Snyggt

Svar: jaa eller hur! (:
My Fransson

Hände precis samma sak för mig! Älskar modellen och hela tröjan men den gröna känns lite roligare, dessutom är hela min garderob i princip svart. Ha en bra kväll! Kram

Svar: Jaa men eller hur! Lite roligare med färg nu när man har gått i mörka kläder nästan hela vinter!
My Fransson




Kom ihåg mig?