New week

Ny vecka, nya tag!... Känner mig inte alls på ett sånt hurtigt humör faktiskt! Efter en seg skoldag drog jag mig till stan för att inhandlade de absolut sista julklapparna för detta år! Känns rätt så skönt att vara färdig med det. Totalt har jag inhandlat 10 st julklappar till mina nära och kära så nu gapar min plånkbok tom! Jag rensade även nästan hela sparkontot också idag när jag köpte ett startpaket på Fia&Carros för körtkort! Men det var ju det pengarna skulle gå till så det känns ändå helt OK.
Annars då så har jag kommit igång med träningen och har slutat äta godis på vardagarna!
Snön har äntligen kommit till Östergötland men ska tydligen inte stanna så länge till.... 
Och det sista jag tänkte säga är att jag SKA försöka mer med att blogga mer och bättre ( än såna här inlägg med dålig bilder)
Vi säger så så länge, hej♥
S H

Snygg bloggdesign! :) råkar du ha namnet på fonten där man trycker "kommentera inlägget"? :)




Kom ihåg mig?