Christmas presents

Här är alla tio julklapparna som jag har köpt detta år till mina nära och kära!
Söndagen är redan här och imorgon börjar en ny skolvecka men som är även den sista innan jullovet! Äntligen! Det ska bli så skönt med lov, är så sjukt skoltrött! Denna helg har spenderats med min pojkvän! Igår blev vi båda klippta av min mamma och senare slingade jag håret på min pojkvän. Senare på kvällen hade vi en riktig myskväll med chips, godis och film! Idag så fotades jag och pojkvännen hos en fotograf, har inte tittat på bilder än så jag hoppas på att de blev bra! Sist men inte minst så har jag även övningskört lite idag med min pappa vilket gick jättebra! Imorgonbitti har jag en ny körlektion på körskolan innan skolan, hoppas det går lika bra då som det gick idag!
Hoppas att mina läsare har haft en fin helg!♥



Kom ihåg mig?