Come a little closer


Har varit lite dålig på uppdatering de närmaste dagarna men ska försöka att ta mig i kragen och försöka uppdatera minst en gång per dag. Söndagen och Måndagen var rätt så lika förutom att det var skola igår. Annars så har det bara varit äta, vila, träna, duscha och sova. Idag följde jag med till Ikea och köpte lite småsaker till mitt rum. Nästa gång när jag åker dit kommer jag hem med ett sminkbord eller en byrå eller både och! Har fläskat rejält med choklad, popcorn, pringels och läsk idag så imorgon blir det att träna bort lite utav det!
Tänkte lägga upp några bilder sen på vad jag köpte på Ikea men det får nog bli imorgon för idag är jag lite för slö för att göra det!

ååh mysig tröja! var är den ifrån? :)

Svar: Tack! Den kommer ifrån Cubus! (:
My Fransson

Isa

snygg tröja!

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?