-


Jag har varit väldigt dålig på bloggningen nu. Jag har själv hamnat i en svacka med lite ångest och depritioner. Jag sover dåligt, jag är ständigt trött, gråter på kvällarna och känner ingen direkt livslust. Jag har så mycket på mig just nu och har så många beslut att fatta som tynger ner mig bara mer och mer dag efter dag.  Den senaste tiden har gått så himla fort sen jag och mitt ex gjorde slut i augusti efter 2 hela långa år tillsammans. Jag känner att jag knappt hinner med att tänka längre, jag hinner inte med mig själv och känner mig rätt så förvirrad över vem jag själv är då jag har förändrats och utvecklats mycket på en så kort tid. Samtidigt som jag har mått så dåligt så har jag också haft så många dagar som jag har varit lyckligare än någonsin, då jag verkligen har haft livsglöd! Jag har träffat så mycket nya trevliga människor, tränat, fått en bättre familjerelation och blivit bjuden på många roliga och lyckade fester.
Just nu måste jag  försöka att tänka lite på mig själv och göra saker som jag mår bra utav. Tur att man har så fina vänner som ställer upp för en och orkar lyssna på alla problem som ligger och tynger!
Det är nästan som filmen I rymden finns inga känslor om ni har sett den. När man är lyckligare än någonsin så krävs det så lite för att falla över på en ledsna sidan igen.
                                  
 

Du är stark gumman! VI klarar det här! ALLA STYRKEKRAMAR TILL DIG NU! puss på dig! <3

Svar: Du med Amanda! Vi klarar det här tillsammans du och jag! <3
My Fransson

Lilla Mysan dåå! <3

Svar: Sofia! <3
My Fransson

fint quote!

Svar: (:!
My Fransson




Kom ihåg mig?