Yesterday part 1




Direkt efter hårt slit i skolan igår så tog jag bussen till min hemort Finspång och gick på den årliga marknaden med min älskling! Blev såklart bara massa godis men jag fick även tag på 12 pack lösögonfransar för endast 80 spän! Efter marknaden återvände jag och älskling hem till mig. Det blev en "kort" sväng på stan där vi käkade lite glass och jag gjorde några impulsköp, kan visa det jag köpte på bloggen lite senare. När vi kom hem käkade vi god mat! Det blev revbenspjäll, potatissallad och kroketter! 
Idag åkte älskling hem tidigt då han skulle ta ett fotbollslags kort eller vad man kallar det. Samtidigt som min älskling åkte hem tog jag en sväng ner till myrornas för att leta efter ett par levis jeans men lyckades inte fynda något. Gick även en sväng på stan efter det och fick med mig några nödvändigheter, kan också lägga upp det lite senare på bloggen. Nu är jag precis hemkommen efter en skön stund med mamma, pappa och vovven vid havet där vi åt lite fika och som vovven Vilgot fick svalka sig!




Kom ihåg mig?