Morsdag!




Dåliga mobilbilder..
Idag har det varit en riktigt fin dag! Började dagen med att fira mor lite. Jag och syster köpte ett halsband och ett armband i silver till vår mor. Lite senare gick jag och min pojkvänn en runda på stan, var ute efter ett par skor egentligen men det blev lite annat istället. Efter det åkte min älskling hem och jag åkte hem till mamma, pappa, syster och mormor som hade kommit. När alla hade samlats så åkte vi till Söderköping och åt glass längs kanalen. Efter det blev jag och syster avsläppta hemma medans mamma och pappa skjutsade hem mormor igen. Medan de gjorde det fixa jag och syster en överasknings middag med mycket grillat och plockmat utomhus på våran uteplats! Blev verkligen super gott!

Gud så gott det såg ut, vill äta allt som låg på tallriken!




Kom ihåg mig?