Fruitcake


Mammas goda och fina fruktkaka som jag gjorde igår!
När min pojkvän kom igår kom han lagom dags till maten var klar. Efter maten blev det mys med familjen och pojkvännen och förstås fruktkaka! Idag gick jag och min fina pojkvän ut och åt glass och tittade på lite kläder. Just nu sitter han på bussen påväg hem igen och själv sitter jag här och tråkar.
Direkt efter skolan imorgon blir det raka vägen till stadiumlagret för att jobba lite.

Wohooo, äntligen jobb! :D

Åhh den ser verkligen jätte god ut!;)



Super fin blogg, de var verkligen jätte kul att kika in!;)



Ha en bra Måndag!



KRAM!;)

oj där snackar vi fruktkaka



ifall du vill får du jättegärna kika förbi min blogg. lagt upp en ny låt som ni får lyssna o ge feed back på ifall ni vill :) söker lite fler trogna läsare. välkommen xx

åååååh:D mums

ola

mmm yummy ;)

aleksandra-fortuna.blogspot.com

ola

so delicious!

aleksandra-fortuna.blogspot.com

muums!! ser jätte god ut



NY TÄVLING! Vinn ett valfritt smycke från glittersten

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-glitte.html#comment



Hoppas du vill vara med ;) <3

hur gott såg inte det där ut då`?

Ida

Ser riktigt gott ut! :)

Wow! Vilken kaka, nu blev jag jättesugen på fruktsallad haha :)

åå ser god ut

GOTT

Ser grymt god ut.




Kom ihåg mig?