Breathe the breeze





Ny tisha och shorts.
Idag ser jag ut såhär. Inte världens fräschaste är jag ju inte dirket efter snart två veckor praktik på Linköpings trädgårds förening!


Måndag: Praktik till klockan halv två. Hemma vid halv 3. Färgning och slingning på mitt hår och hårförlängningarna. Fick en mer naturlig hårfärg nu!
Tisdags: Hemma från praktiken vid tre som vanligt. Älskling kom till mig och myset och sov över!
Onsdags: Nationaldag vilket innebar ledighet. Var bara med min fina älskling och var ute och käka och älskling köpte lite på stan. Min pojkvän sov även över en natt till!
Idag: Gick upp vid halv 6 och sedan lämnade vi av min fina älskling vid busstationen. Praktik till till halv två. Hemma vid halv tre.
Fick reda på när jag hade kommit hem att jag även ska få Sommarjobb på stället där jag har praktik! Lycklig tjej! Gick ner och köpte tre par skor och "fira" Haha!

Underbara örhängen!

snygga örhängen!!




Kom ihåg mig?