Yesterday




Bilder från igår.
Har nu suttit och tittat på biggest loser och ska snart packa lite tills imorgon då jag ska på min första jobbintroduktion på bemanningsproffesen stadium lagret. Är rätt så nervös just nu men ändå taggad! Efter jobbet så blir det att åka till skolan och vara med på svenskan, den sista lektionen.

Underbar blogg! :) Jag är en 23årig tjej med tre egna företag.



Idag bjuder jag mina läsare på 10% rabatt på redroses-klänningen från min webbshop: www.emelieraey.se! :D



Ta dig gärna en titt! Tycker ni jag ska fortsätta med " veckans klänning"?



Ha en grym dag!

gott!

Fin blogg!:)

Mums vad gott det ovan ser ut att vara! Vad är det för något? :) Hoppas att jobb introduktionen gick bra!

gott:)

åh gu så gott det där såg ut att vara :D bra tips! kram

Gud vad gott det ser ut! :)

Åh vad mumsigt! :)




Kom ihåg mig?